top of page
НАШ ЛОГОТИП 03.09.2021 г. (130_130).png

Реорганізація ЖБК в ОСББ

Шановні Голови Правління ЖБК!

 

24.02.2023 року Верховна Рада прийняла Закон України №2954-IX «Про внесення зміни до п. 6 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про житлово-комунальні послуги». Цей закон встановлює, що у тих будинках, де  співвласники не прийняли рішення щодо створення ОСББ або щодо передачі будинку на обслуговування управляючій компанії, районна адміністрація протягом шести місяців з дня припинення або скасування воєнного стану самостійно проведе такий конкурс та призначить будинку управляючу компанію.

 

Далі ми пояснемо простіше що це означає. На сьогоднішній день законом визначено тільки три форми управління будь-яким багатоквартирним будинком: 

1. Самими співвласниками (як фізичними особами, на практиці майже не існує).

2. Управляючою компанією (по суті це приватні ЖЕКи, які мають відповідні дозволи, а не Голови Правління, які пройшли курси управителів будинку).

3. Шляхом створення ОСББ. 

 

ЖБК вже не є формою управління багатоквартирним будинком на підставі Закону. Якщо залишити все як є, то вашому будинку буде призначено управляючу компанію, що призведе до збільшення розміру внесків, відсутності своєчасного ремонту будинку - ЖБК фактично буде паралізовано…

 

Єдиним правильним кроком на сьогодні є прийняття рішення про реорганізацію в ОСББ та спокійне продовження управління Вашим будинком власними силами. Всі права та обов’язки, що є на сьогодні у ЖБК у повному обсязі перейдуть в ОСББ (повне правонаступництво), тобто прийнявши рішення про реорганізацію Ви отримаєте спокійне майбутнє та впевненість у захищеності власних інтересів!

Вартість послуг компанії залежать від обсягу послуг, що будуть надані саме Вашому Кооперативу. Ми розуміємо, що всі з Вас є неприбутковими організаціями, тому для економії коштів Ви зможете частину роботи виконати власними силами. Проте, якщо Ви бажаєте, щоб ми провели реорганізацію від початку й до кінця, ми з радістю зробимо все для Вас швидко, якісно та зручно! 

1. Розробка всієї необхідної документації по припиненню ЖБК шляхом реорганізації (а це 2 Протоколи загальних зборів ЖБК, передавальний акт, на підставі якого всі права та обов’язки від ЖБК перейдуть до ОСББ), документації по створенню ОСББ (до неї входять Протокол Ініціативної групи по створенню ОСББ, повідомлення про проведення установчих зборів, списку власників сповіщених про проведення установчих зборів та реєстру поштових відправлень, Протокол установчих зборів ОСББ, бюлетенів та листків письмового опитування, Статут ОСББ), оплачується в сумі 16 740 (шістнадцять тисяч сімсот сорок) грн. 00 коп. протягом трьох днів з моменту укладення Договору між нами.

 

2. Проведення державної реєстрації всіх змін (необхідно провести дві державні реєстрації змін протягом всього процесу) оплачується в сумі 6 510 (шість тисяч п'ятсот десять) грн. 00 коп. перед безпосереднім проведенням державної реєстрації створення ОСББ (приблизно через три місяці після початку співпраці).

 Ці перші дві складові є обов’язковими.

 

Нижче зазначено перелік послуг, які ми можемо надати Вам, але виключно за Вашим бажанням (саме ці роботи Ви можете виконати самі, таким чином зекономити кошти):

  1. Виготовлення печатки ОСББ – 930,00 грн.

  2. Внесення створеного ОСББ до реєстру неприбуткових організацій, що передбачено податковим кодексом України – 3 720,00 грн.

  3. Закриття розрахункового рахунку ЖБК та відкриття рахунку новоствореного ОСББ у обраному Замовником банку - 3 370,00 грн.

Таким чином обсяг Вашої економії може скласти 8 370,00 грн.

Якщо Вас зацікавила наша пропозиція – напишіть нам у Viber +38(066)244-62-64 або зв’яжіться із нами за номерамм +38(044)364-85-81, +38(096)709-99-00! Ми відповімо на всі Ваші питання та в залежності саме від Вашої ситуації сплануємо максимально ефективну та вигідну для всіх співпрацю!

З повагою, Керівник Хоружий Вадим.

bottom of page